Вивірені розміри, інтуїтивне управління і бездоганна ергономіка: душі, змішувачі та термостати Hansgrohe розширюють простір ComfortZone.
Бажаєш дешевше?
Зареєструйся та отримай знижку - 15%
Як отримати Знижку?
Зареєструватися на сайті і/або увійти в обліковий запис, якщо вже зареєстровані.
При отриманні накладеним платежем | |
На банківську карту | |
На розрахунковий рахунок з ПДВ | |
Оплата частинами від Приватбанку | |
Оплата частинами від Монобанку |
Новая Пошта; | |
Кур’єром за адресою |
Високий змішувач для умивальника Hansgrohe Metropol 32511140 з оригінальним кольором покриття шліфована бронза виготовлений з латуні та оснащений поворотним виливом. У комплекті зі змішувачем йде донний клапан із системою Push-Open - відкриття та закриття зливу простим натисканням. Керамічний картридж забезпечує тривале збереження служби змішування води та плавного ходу важеля. Завдяки гладкій не пористій поверхні, змішувач легкий у догляді.
Якщо ви віддаєте перевагу чітким лініям без надмірностей, дизайн Metropol ідеально вам підійде. Високоякісні змішувачі прекрасно впишуться в геометрічний інтер'єр ванної кімнати. Metropol пропонує все необхідне для облаштування раковини, душу та ванни. Асортимент колекції передбачає різні ручки та змішувачі різної висоти. Наприклад, плоска важільна ручка, витончена ручка-петля або мінімалістична кнопка Select. Підлогові одноважільні змішувачі для раковин та ванн - це вражаючі елементи дизайну у вашому будинку.
Переваги та особливості:
Нагороди за кращий дизайн:
Німецька компанія Hansgrohe розпочала свою історію в 1901 році з невеликого виробництва і за сто з лишком років трансформувалася в одне з найбільших виробництв із заводами в Німеччині, Франції, Китаї та США.
Компанія дала початок двом торговим маркам:
Hansgrohe постачає продукцію у більш ніж 140 країн світу, а у виробництві та управлінні зайнято понад 5000 співробітників.
Розробляючи та випускаючи свої продукти компанія звертається до чотирьох основних понять, які прийняла за базу:
ЯКІСТЬ
Якості продукції Hansgrohe складно знайти рівних на сучасному ринку. Усі моделі компанії виготовляються із висококласних матеріалів, які придатні для використання із питною водою. Але компанія вкладає в поняття якість не тільки надійність продукції, вони підходять до цього питання системно та виділяють такі моменти:
Компанія Hansgrohe постійно звертається до міжнародних незалежних організацій сертифікації та перевірки якості, таких як TÜV або DVGW, якщо йдеться про захист від опіків або захист питної води, економію води та енергії, надійне управління та електроніку. Таким чином, ви завжди можете бути впевнені в тому, що вам дістався якісний продукт.
ДИЗАЙН
При розробці продукції hansgrohe у пріоритеті завжди потреби клієнта: бажання отримати ще більше задоволення від прийняття душу та ванни, а також більше комфорту на кухні. Для цього компанія співпрацює з відомими дизайнерами, разом розробляючи дизайн, в якому естетика та функціональність зливаються докупи. Найвища якість і форма, здатні пережити швидкоплинні модні віяння, є основою продукції.
На сьогоднішній день група компаній Hansgrohe завоювала понад 600 нагород у 50 міжнародних конкурсах дизайну. Одним із них є iF DESIGN AWARD, всесвітньо відома торгова марка видатного дизайну. IF GOLD AWARD - це найвища нагорода за дизайн, представлена Міжнародним форумом дизайну.
Phoenix Design вже понад 30 років визначає вигляд бренду hansgrohe та розробляють весь асортимент бренду. Вони працюють разом над створенням продуманого дизайну, функціональності та комфорту, одним словом, над зручністю використання. За ці десятиліття студія Phoenix Design розробила всі ключові продукти для марки hansgrohe.
ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ
Створивши в 1928 ручний душ, Ханс Грое запропонував зручну альтернативу звичним на той час верхнім душам. А 1953 року він винайшов душову штангу, яка дозволяла закріпити ручний душ на будь-якій висоті. Сьогодні обидва винаходи вже стали стандартом у ванних кімнатах у всьому світі – але тоді це були геніальні ідеї в галузі сантехніки, які змінили звички у способі життя людей.
І це лише початок. Протягом більше 120 років компанія не зупиняється і продовжує шукати способи та рішення для створення кращої продукції, використовуючи весь свій накопичений досвід.
Маючи власну науково-дослідну лабораторію в Шварцвальді, група компаній Hansgrohe постійно працює над новими ідеями. Має понад 16000 активних патентів. Компанія, що входить до рейтингу TOP 100, як і раніше виробляє більшу частину своєї продукції на південному заході Німеччини, підтверджуючи товарний знак Made in Germany.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
Hansgrohe працює щодня не лише над тим, щоб стати більш ефективними з економічної точки зору, а й над тим, щоб ефективно використовувати воду, енергію та ресурси. Для них стійке управління також включає відповідальну і поважну взаємодію між співробітниками. Група Hansgrohe прагне до різноманітності, інклюзивності та рівних можливостей.
Ні компанії, ні окремі особи не стають стійкими відразу. Крок за кроком доводиться аналізувати, переглядати знову і знову, налаштовувати заново. Група Hansgrohe йде цим шляхом вже понад чотири десятиліття. Однак клієнти по всьому світу та багато інших зацікавлених сторін очікують прозорих та порівнянних показників, які можуть надати лише нейтральні зовнішні постачальники послуг. З цією метою Hansgrohe використовує рейтинги ESG. ESG означає «Екологічне, соціальне управління». Зовнішні класифікації допомагають класифікувати свою діяльність підприємства з різних категорій.
Вже в середині 2022 року компанія Hansgrohe здобула срібну медаль EcoVadis. Це ставить компанію до 25 відсотків кращих компаній, оцінених EcoVadis всього за другий рік участі.
Вивірені розміри, інтуїтивне управління і бездоганна ергономіка: душі, змішувачі та термостати Hansgrohe розширюють простір ComfortZone.
Змішувачі та душі Hansgrohe, забезпечені технологією EcoSmart, витрачають на 60% менше води, ніж звичайні продукти - без втрати комфорту. Завдяки цьому вдається знизити витрати на воду і енергію і економити цінні ресурси.
Технологія Air Power від Hansgrohe дозволяє змішувати воду з повітрям, завдяки чому струмлива по тілу вода дарує відчуття блаженства. Адже вода, збагачена повітрям, робить краплі об'ємніше, легше і м'якше.
Оформлення розстрочки можливе по всій території України окрім тимчасово окупованих регіонів.
В налаштуваннях Вашої кредитної картки повинна бути активована послуга "Оплата частинами"
Розстрочка оформлюється на всю вартість товару — грн.
Змішувач для раковини Hansgrohe Metropol 230 бронза (32511140) - це високоякісний сантехнічний продукт, який доступний до продажу на українському ринку.
Німецька компанія Hansgrohe розпочала свою історію в 1901 році з невеликого виробництва і за сто з лишком років трансформувалася в одне з найбільших виробництв із заводами в Німеччині, Франції, Китаї та США.
Компанія дала початок двом торговим маркам:
Hansgrohe постачає продукцію у більш ніж 140 країн світу, а у виробництві та управлінні зайнято понад 5000 співробітників.
Розробляючи та випускаючи свої продукти компанія звертається до чотирьох основних понять, які прийняла за базу:
ЯКІСТЬ
Якості продукції Hansgrohe складно знайти рівних на сучасному ринку. Усі моделі компанії виготовляються із висококласних матеріалів, які придатні для використання із питною водою. Але компанія вкладає в поняття якість не тільки надійність продукції, вони підходять до цього питання системно та виділяють такі моменти:
Компанія Hansgrohe постійно звертається до міжнародних незалежних організацій сертифікації та перевірки якості, таких як TÜV або DVGW, якщо йдеться про захист від опіків або захист питної води, економію води та енергії, надійне управління та електроніку. Таким чином, ви завжди можете бути впевнені в тому, що вам дістався якісний продукт.
ДИЗАЙН
При розробці продукції hansgrohe у пріоритеті завжди потреби клієнта: бажання отримати ще більше задоволення від прийняття душу та ванни, а також більше комфорту на кухні. Для цього компанія співпрацює з відомими дизайнерами, разом розробляючи дизайн, в якому естетика та функціональність зливаються докупи. Найвища якість і форма, здатні пережити швидкоплинні модні віяння, є основою продукції.
На сьогоднішній день група компаній Hansgrohe завоювала понад 600 нагород у 50 міжнародних конкурсах дизайну. Одним із них є iF DESIGN AWARD, всесвітньо відома торгова марка видатного дизайну. IF GOLD AWARD - це найвища нагорода за дизайн, представлена Міжнародним форумом дизайну.
Phoenix Design вже понад 30 років визначає вигляд бренду hansgrohe та розробляють весь асортимент бренду. Вони працюють разом над створенням продуманого дизайну, функціональності та комфорту, одним словом, над зручністю використання. За ці десятиліття студія Phoenix Design розробила всі ключові продукти для марки hansgrohe.
ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ
Створивши в 1928 ручний душ, Ханс Грое запропонував зручну альтернативу звичним на той час верхнім душам. А 1953 року він винайшов душову штангу, яка дозволяла закріпити ручний душ на будь-якій висоті. Сьогодні обидва винаходи вже стали стандартом у ванних кімнатах у всьому світі – але тоді це були геніальні ідеї в галузі сантехніки, які змінили звички у способі життя людей.
І це лише початок. Протягом більше 120 років компанія не зупиняється і продовжує шукати способи та рішення для створення кращої продукції, використовуючи весь свій накопичений досвід.
Маючи власну науково-дослідну лабораторію в Шварцвальді, група компаній Hansgrohe постійно працює над новими ідеями. Має понад 16000 активних патентів. Компанія, що входить до рейтингу TOP 100, як і раніше виробляє більшу частину своєї продукції на південному заході Німеччини, підтверджуючи товарний знак Made in Germany.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
Hansgrohe працює щодня не лише над тим, щоб стати більш ефективними з економічної точки зору, а й над тим, щоб ефективно використовувати воду, енергію та ресурси. Для них стійке управління також включає відповідальну і поважну взаємодію між співробітниками. Група Hansgrohe прагне до різноманітності, інклюзивності та рівних можливостей.
Ні компанії, ні окремі особи не стають стійкими відразу. Крок за кроком доводиться аналізувати, переглядати знову і знову, налаштовувати заново. Група Hansgrohe йде цим шляхом вже понад чотири десятиліття. Однак клієнти по всьому світу та багато інших зацікавлених сторін очікують прозорих та порівнянних показників, які можуть надати лише нейтральні зовнішні постачальники послуг. З цією метою Hansgrohe використовує рейтинги ESG. ESG означає «Екологічне, соціальне управління». Зовнішні класифікації допомагають класифікувати свою діяльність підприємства з різних категорій.
Вже в середині 2022 року компанія Hansgrohe здобула срібну медаль EcoVadis. Це ставить компанію до 25 відсотків кращих компаній, оцінених EcoVadis всього за другий рік участі.
Гарантія на цей товар - 60 міс. Продукція Hansgrohe володіє видатною якістю. Всі вироби, а також їх компоненти, піддаються численним тестам на міцність, якість роботи і бездоганність зовнішнього вигляду. Наші випробування - найсуворіші в галузі, і кожен продукт, перш ніж потрапити допродажу, блискуче їх проходить.
Доставка по Україні здійснюється на відділення транспортної компанії Нова пошта.
Адресна доставка товару до вашого під'їзду здійснюється транспортною компанією Нова пошта.
Для того щоб отримати знижку на товари з блоку "Разом дешевше" потрібно спочатку купити (покласти в кошик) основний товар.
При видаленні з кошика основного товару, так само будуть видалені товари куплені дешевше.
Пн-Пт 9:00 - 18:00
Сб-Нд - вихідний